Nieuwe kans op beroemdheid

Juichende mensen, handtekeningen uitdelen en overal herkend worden… Veel mensen dromen ervan om beroemd te worden. Hóe maakt vaak niet uit, te oordelen naar de goedgevulde talentenjachten op televisie. Een nieuwe jacht is nu geopend: er is een plekje in Nederlands langstlopende reclamecampagne beschikbaar.

Wie kent de campagne van Centraal Beheer Achmea niet, beroemd of berucht door de slogan ‘Even Apeldoorn bellen’. De verzekeraar bestaat dit jaar honderd jaar en daarom kan iedereen zich opgeven om een kans te maken op een plek in de reclamecampagne.

Opgeven is mogelijk op internet. Dit is nog een hele procedure, want voordat je je naam kan tikken moet je keuzes maken. Durf jij onder een vallend bankstel te staan, zie jij het zitten om aan een tros ballonnen er vandoor te vliegen, wil je een motor in een bak cement rijden of ga je toch voor een ritje in een gebroken limousine? Probeer de juiste keuze te maken en wordt het nieuwe gezicht van de campagne. Doe voorzichtig! Opgeven kan hierrrr.

Ook interessant voor je:

One thought on “Nieuwe kans op beroemdheid

  • 7 december, 2009 at 16:17
    Permalink

    waarom gebruik je geen linkjes?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.