Jonge ondernemers: Nooit genoeg succes


Voor  jonge ondernemers is een eigen zaak beginnen niet altijd moeilijk. Roy Janssen(27) en Mike van ‘t Veld(26) hebben anderhalf jaar geleden een eigen kledinglijn opgezet wat nu erg succesvol is. “Alles moet uitgedacht zijn”, zegt Janssen. 

 

Voor ze hun leven op de schop namen, hebben ze alles tot in de puntjes voorbereid. Door samen een agentschap te beginnen, konden ze eerst kennismaken met de modewereld en alles wat erbij hoort. Zo kregen ze netwerk, kennis en natuurlijk de financien die nodig waren om een eigen zaak op te zetten.

“We begonnen met het produceren van T-shirts, hier stond een gun-logo op, gebaseerd op het LV-logo van Louis Vuitton. Wij zagen een gat in de herenkleding en vulde deze op met stoere shirts met een aparte pasvorm”, aldus Van ‘t Veld. “Wij hadden het geluk dat de shirts snel opgemerkt werden door voetballers en andere bekende Nederlanders. Onze doelgroep, mannen en vrouwen tussen de 15 en 35 jaar, zien deze BN’ers toch een beetje als rocksterren. Dus werden wel al vrij snel, best groot”, sluit Janssen aan.

 

Maar het succes van de shirts was niet genoeg voor de twee ondernemers. Al snel breiden ze hun collectie uit met broeken, armbanden en petten. Door te streven naar perfectie en bekendheid in het buitenland werken de twee ook samen met bekende buitenlandse clubs, zoals Blue Marlin in Ibiza, waar een modeshow werd gegeven. Maar muziek is ook een belangrijke inspiratiebron voor het mode-duo, in een interview vertellen zij hoe Radical op het gebied van muziek samenwerkt en waarom.

 


20120911-112531.jpg

Het ‘Skul’ armbandje van Radical.

20120911-112544.jpg

Voetballers: Eljero Elia & Edson Braafheid.

Radical in Ibiza.

Kijk op: Link: http://www.facebook.com/RADICALFASH

Ook interessant voor je:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.